×
چگونه باتری های بکار رفته در یک جت پرینتر  دستی و میزان آمپر ساعت آنها را تشخیص دهیم و کدامیک بهتر میباشند

گروه راهبران صنعت ماهر


برای تشخیص باتری های موجود در یک جت پرینتر دستی، بهتر است با دیدن راهنمای دستگاه و یا مشخصات فنی آن، نحوه اضافه کردن باتری ها و نوع آنها را بررسی کنید. در بسیاری از موارد، نوع باتری مورد استفاده در جت پرینتر دستی، با سایر دستگاه های الکترونیکی مانند دوربین های دیجیتال یا تلفن های همراه، مشترک است.


اما برای تشخیص میزان ظرفیت باتری ها، می توانید از ولت متر یا دستگاه های تست باتری استفاده کنید. برای این کار، باید باتری های خود را از دستگاه خارج کرده و آنها را به دستگاه تست متصل کرده و مقدار آمپر ساعت را بررسی کنید. همچنین، شما می توانید با مشاهده و خواندن مشخصات باتری ها، میزان ظرفیت آنها را تخمین بزنید.


در انتخاب باتری مناسب، بهتر است از باتری های با کیفیت و معتبر از شرکت های مطرح و مشهور در این زمینه استفاده کنید. باتری های لیتیوم یون و نیمه هادی معمولاً نسبت به باتری های قلمی با ظرفیت بالاتری همراه هستند و عمر طولانی تری دارند. به هر حال، در همه موارد بهتر است با چندین نوع باتری مختلف آزمایش انجام دهید تا بتوانید برتری های و معایب هرکدام را بررسی کرده و برای خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.


خدمات و سرویس دستگاههای چاپ و تاریخ زن دومینو پشتیبانی، تعمیرات و تامین قطعات ،جوهر و سایر ملزومات زیر نظر کارشناس پر سابقه دومینو



×